Krasnoludy - Kon +2, Char -2 Średni: Jako postacie średnie nie posiadają kar, ani premii z powodu rozmiaru. - Szybkość 6 metrów - Widzenie w ciemności - Skalny zmysł: Ta zdolność gwarantuje krasnoludom premie rasową +2 do testów wykrycia niezwykłych konstrukcji z kamienia. - Biegłość w broni: Krasnoludowie mogą traktować krasnoludzkie topory bojowe, a także krasnoludzkie urgroshe jako broń bojową, aniżeli broń egzotyczną. - Stabilność: Krasnolud dostaje premie +4 do zdolności sprawdzającej odporność na byczą szarżę lub przewracanie, gdy stoi na ziemi. - Bon rasowy +2 do rzutów obronnych przeciwko truciźnie. - Bon rasowy +2 do rzutów obronnych przeciwko zaklęciom i efektom czaropodobnym. - Bon rasowy +1 do rzutów na atak przeciwko orkom i goblinoidom. - Bon rasowy +4 premia uników do klasy pancerza przeciwko gigantom. - Bon rasowy +2 do testów wyceny bazujących na rzeczach z metalu lub kamienia. - Bon rasowy +2 do testów na rzemiosło bazujących na metalu lub kamieniu. - Bonusowe języki: Wspólny i Krasnoludzki. Premiowe języki: Giganci, Gnomi, Gobliński, Orczy, Ziemny i Podwspólny. - Ulubiona klasa: Wojownik. Podczas sprawdzania czy postać wieloklasowa posiada kary doświadczenia nie bierze się pod uwagę klasy wojownika
|